rutes pel medi natural alcoi setembre 2020

Rutes guiades Alcoi

Rutes pel medi natural d’Alcoi i el seu patrimoni històric i arqueològic. Birdwatching i itineraris interpretatius en el medi natural d’Alcoi.

Dissabte 19 de setembre

El Puig. Eixida a les 8.30 h des del Poliesportiu Francisco Laporta. Dificultat baixa.

Barranc del Cint. Eixida a les 8.30 h des de CV-796, nº17. Dificultat moderada.

Dissabte 26 de setembre

Font Roja- Menejador. Eixida a les 8.30 h des del centre de visitants del Parc Natural de la Font Roja. Dificultat mitjana.

Barranc del Cint. Eixida a les 8.30 h des de CV-796, nº17. Dificultat moderada.

Dissabte 3 d’octubre

Cervantes- Racó de Sant Bonaventura. Eixida a les 8.30 h des del refugi de Cervantes. Dificultat mitjana.

Font Roja- Barranc de l’Infern. Eixida a les 8.30 h des del centre de visitants del Parc Natural de la Font Roja. Dificultat baixa.

Mancomunitat de l'Alcoià i el Comtat
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.